Vitraaži valmistamise töötuba

Iga osaleja saab valida etteantud kavanditest sobiva vitraaži või siis teha kohapeal ise kavandi (kui see liiga palju aega ei võta). Seejärel valmistavad vastavalt kavandile vitraaži: lõikavad vitraažiklaasist tükid klaasinoaga välja, lihvivad lihvimismasinaga, ümbritsevad Tiffany lindiga ja tinutuskolbi kasutades tinutavad kokku.

Valmib ca 15x15 cm suurune vitraaž. Vitraaži saab kohe kätte, võib-olla soovite neist ettevõttes ka väikese näituse korraldada.

Selle ajaga jõuavad need, kes esimest korda Tiffany tehnikas vitraaži teevad, valmistada ca 3-5 tükist koosneva töö. Kasutada on ka kirjud ja erineva tekstuuriga klaasid, vaatamata vähestele tükkide arvule sünnib lõpptulemusena kaunis ja põnev töö.

Töötoa kestvus ca 3 tundi
Kokku max 10 inimest: 400 eur + km.
Vitraaži puhul tuleb arvestada, et kui töötoas on palju inimesi, siis on ka ruumis üsna suur müra, sest iga klaasitüki servad tuleb lihvimismasinatega lihvida.

Töötoa hinnas sisaldub kohvi, tee ja küpsisevalik. Töötoa ja koosoleku juurde saate soovi korral täiendava tasu eest tellida juurde ka erinevaid suupisteid.

Qpeale stuudiost saab Teie meeskond kaasa põneva kogemuse ja käegakatsutava töötulemuse, mis kodus või kontoris toredat sündmust veel kaua meenutab. Meeskonnasündmuse programmi saame kombineerida nii klaasi- kui graafikatehnikatest, võime kaasata põnevaid esinejaid, aitame ka toitlustusega.


Siin on suurepärane võimalus proovida, kuidas meeskond ühise eesmärgi nimel oma loovat mõtlemist rakendab!

Klaasistuudio Qpeale

 ... - 10

 ... - 480

 180 min.

 Kiili

Loominguline Töötuba Koolitus
Jäta tagasisidet
Iga osaleja saab valida etteantud kavanditest sobiva vitraaži või siis teha kohapeal ise kavandi (kui see liiga palju aega ei võta). Seejärel valmistavad vastavalt kavandile vitraaži: lõikavad vitraažiklaasist tükid klaasinoaga välja, lihvivad lihvimismasinaga, ümbritsevad Tiffany lindiga ja tinutuskolbi kasutades tinutavad kokku.

Valmib ca 15x15 cm suurune vitraaž. Vitraaži saab kohe kätte, võib-olla soovite neist ettevõttes ka väikese näituse korraldada.

Selle ajaga jõuavad need, kes esimest korda Tiffany tehnikas vitraaži teevad, valmistada ca 3-5 tükist koosneva töö. Kasutada on ka kirjud ja erineva tekstuuriga klaasid, vaatamata vähestele tükkide arvule sünnib lõpptulemusena kaunis ja põnev töö.

Töötoa kestvus ca 3 tundi
Kokku max 10 inimest: 400 eur + km.
Vitraaži puhul tuleb arvestada, et kui töötoas on palju inimesi, siis on ka ruumis üsna suur müra, sest iga klaasitüki servad tuleb lihvimismasinatega lihvida.

Töötoa hinnas sisaldub kohvi, tee ja küpsisevalik. Töötoa ja koosoleku juurde saate soovi korral täiendava tasu eest tellida juurde ka erinevaid suupisteid.

Qpeale stuudiost saab Teie meeskond kaasa põneva kogemuse ja käegakatsutava töötulemuse, mis kodus või kontoris toredat sündmust veel kaua meenutab. Meeskonnasündmuse programmi saame kombineerida nii klaasi- kui graafikatehnikatest, võime kaasata põnevaid esinejaid, aitame ka toitlustusega.


Siin on suurepärane võimalus proovida, kuidas meeskond ühise eesmärgi nimel oma loovat mõtlemist rakendab!

Samade kategooriatega meeskonnaüritused


Mitu pead on ikka mitu pead! ✅

Mõnikord võib päris keeruline olla leida just see õige üritus, mida ühiselt ette võtta. Selleks, et kõik saaksid oma sõna sekka öelda, lase oma meeskonnal hääletada, mida ühiselt ette võtta!

Loo uus küsitlus

5 põhjust miks edukad ettevõtted investeerivad üha enam firmaüritustesse


Millal viimati tiimiga kontorist välja saite?

Kas aeg on alustada uue projektiga või tähistada projekti lõpetamist? Kas meeskonnaga on uus liige liitumas?

Kas pole lihtsalt kolleegidega pikka aega midagi põnevat ette võtnud? Siis on käes täpselt õige aeg korraldada vahva meekonnaüritus!

Põnev meeskonnaüritus arendab ja tugevdab meeskonnatööd ja kasvatab motivatsiooni.

Tiimiüritus.ee aitab leida parimad ideed tiimiürituse korraldamiseks. Leia ja broneeri järgmine meeskonnaüritus läbi tiimiüritus.ee!

Me kasutame küpsiseid

Me kasutame küpsiseid ja muid tehnoloogiaid et täiendada oma lehe kasutuskogemust, näidata teile asjakohaseid pakkumisi, analüüsida lehe kasutust ja mõista kust meie kasutajad tulevad.